خدمات فنی مهارت 09191913013 - 86083866

انجام کلیه کارهای تاسیساتی و کلیه خدمات لوله کشی اعم از نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و تعمیر تاسیسات ساختمان

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله

تعرفه تشخیص ترکیدگی لوله را اتحادیه مشخص می نماید. اما هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه ممکن است با توجه فاکتورهای مختلف و دستور عمل های بکار برده شده هر شرکت در تشخیص ترکیدگی لوله ها تغییر نماید. از جمله مهم‌ترین عوامل مؤثر بر قیمت تشخیص ترکیدگی لوله، مدت‌زمان و متراژ محل مورد بررسی می باشد. که در ادامه مطلب به ‌طور کامل توضیح می دهیم.

 محل ترکیدگی لوله

هر چقدر آسان تر به محل ترکیدگی پی ببریم و زمان کمتری برای پیدا کردن قسمت اصلی ترکیدگی لوله بگذاریم هزینه کمتری برای کل کار متحمل خواهیم شد. در مواقعی که بر اساس گمان اشتباه یا کمک نگرفتن از نیروی تاسیساتی به قدر کافی مجرب موجب می‌شود که محلی آسیب ببیند یا تخریب شود که ترمیم و بازسازی آن نیاز به هزینه مجددی داشته باشد. در واقع متریال به کار برده در محلی که لوله دچار ترکیدگی شده باشد از عواملی است که بر هزینه کل کار اثر می‌گذارد. به عنوان مثال اگر این اتفاق در آشپزخانه یا حمام رخ داده باشد نیاز به کاشی کاری دیوار یا سرامیک کف خواهد بود. در حالیکه سایر دیوارهای خانه معمولا پوشش گچ و یا نقاشی دارند. البته این را هم در ذهن داشته باشید که معمولا پس از تشخیص محل ترکیدگی لوله سعی می‌شود که کار با حداقل خسارت و بدون نیاز به بازسازی مجدد انجام پذیرد.

نرخ ساعتی رفع ترکیدگی لوله

تعدادی از متخصصان رفع ترکیدگی لوله حق الزحمه خود را بر اساس ساعات مورد نیاز برای کار به علاوه ی متریال و وسايل بکار برده اعلام می نمایند. البته نیروهای تاسیساتی های دیگری هم قیمت کلی اعلام می کنند. جهت مشاوره و استعلام قیمت ها می توانید با کارشناسان شرکت مهارت تماس گرفته و مشورت بگیرد تا بتوانید بر اساس قیمت مناسب تصمیمات مناسبی جهت رفع مشکلات ساختمانتان بگیرید.

جهت تشخیص ترکیدگی لوله و مشاوره در امور تعمیرات لوله کشی با شماره  09191913013 تماس بگیرید.

همچنین سرویس‌کاران شرکت مهارت در سریع‌ ترین زمان ممکن در منزل شما حضور خواهند یافت و خدمات خود را با کیفیت و منصفانه‌ترین هزینه تشخیص ترکیدگي لوله در تهران به شما ارائه می کنند. ما همواره به مشتریان خود مناسب ترین قیمت تشخیص ترکیدگی لوله را پیشنهاد می نماییم تا هزینه تشخیص برای آنها مقرون به صرفه باشد.

عوامل دیگری هم بر هزینه تشخیص ترکیدگی لوله تاثیراتی می گذارد که به شرح آنها نیز می پردازیم تا شما عزیزان اطلاعات بیشتری در این باره کسب نمایید تا بتوانید با آگاهی کامل تصمیمات مناسبی جهت رفع مشکلات ساختمانی خود بگیرید.

  • متراژ محلِ مورد بررسی با دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله
  •  مدت‌ زمان لازم جهت بررسی دقیق محل مشکوک به ترکیدگی لوله
  • هزینه کندن محل ترکیدگی لوله و ترمیم و بازسازی آن
  • نوع و جنس لوله و اجرت لوله کش جهت تعمیر لوله ترک ‌خورده
  • نوع سیستم لوله کشی ساختمان و عمق قرارگیری لوله ها
  • تأثیر نحوه تعمیر لوله ترک‌ خورده بر قیمت تشخیص ترکیدگي لوله
  • تأثیر تعداد ترکیدگی و نشتی آب در ساختمان
  • هزینه تشخیص ترکیدگی لوله در رفع ترکیدگی لوله بدون کندن

سایر خدمات شرکت مهارت هر یک از این موارد را بر هزینه تشخیص ترکیدگی لوله به‌طور جداگانه توضیح می‌دهیم.

متراژ محلِ موردبررسی با دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله

متراژ محلِ موردبررسی بر میزان قیمت تشخیص دادن ترکیدگی لوله نیاز به‌دقت زیادی دارد. به همین دلیل باید محلی که احتمال ترکیدگی لوله در آن وجود دارد را با دقت کامل بررسی کرد. هر چقدر متراژ محلِ مورد بررسی زیاد باشد، هزینه انجام کار را افزایش می‌دهد. تا بتوان به‌طور دقیق نشت یابی لوله های آب را با دستگاه نشت یاب اب حرفه ای انجام داد. نشتیابی ساختمانها را با دستگاه نشت یاب دیجیتال توسط تشخیص ‌کار ماهر و مجرب انجام می‌دهیم. احتمال خطا در تشخیص ترکیدگی لوله اب بادستگاه دیجیتال بسیار کاهش کم می باشد.

تاثیر مدت‌زمان لازم جهت بررسی دقیق محل مشکوک به ترکیدگی لوله

مدت‌زمان لازم جهت بررسی دقیق محل مشکوک به ترکیدگی لوله بر هزینه تشخیص ترکیدگی لوله اثر می گذارد بخش هایی که در ساختمان احتمال ترکیدگی لوله و یا نشتی آب وجود دارد، باید به‌طور دقیق بررسی شوند. معمولاً تشخیص ترکیدگی لوله بادستگاه کاری زمان‌بر است. اگر مدت‌زمان بیشتر از حد متعارف باشد، قیمت تشخیص ترکیدگی لوله نیز افزایش خواهد یافت. زیرا دستگاه تشخیص نم ساختمان بر اساس امواج صدا نشتیابی را انجام خواهد داد. به همین دلیل تشخیص ترکیدگی لوله آب کاری نسبتا زمان بر می باشد.

هزینه کندن محل ترکیدگی لوله و ترمیم و بازسازی آن

پس از تشخیص نشتی لوله با دستگاه و یا تشخیص ترکیدگی لوله آب با دستگاه ، آن محل باید تخریب شود. تا بتوان لوله آسیب‌دیده را تعویض و یا ترمیم نمود. هزینه‌های کندن و تخریب محل ترکیدگی لوله و سپس‌ترمیم و بازسازی آن، بر دستمزد تشخیص ترکیدگی لوله اضافه می‌گردد. اگر محل ترکیدگی لوله در عمق باشد، لازم است تا از یک کارگر ساختمانی برای کندن محل مورد نظر استفاده شود. و همچنین ترمیم و بازسازی محل کنده‌شده را انجام دهد. دستمزد کارگر و همچنین مصالح مورد نیاز برای بازسازی، کل هزینه تشخیص ترکیدگی لوله و یا قیمت تشخیص ترکیدگی لوله را افزایش می‌دهد.

نوع و جنس لوله و اجرت لوله کش جهت تعمیر لوله ترک ‌خورده

بعد از نشت یابی لوله با دستگاه و یا تشخیص ترکیدگی با دستگاه ، باید محل ترکیدگی لوله تعمیر شود. با توجه به‌اندازه ترکیدگی لوله ، لوله و اتصالات لوله لازم می باشد. که این هزینه‌ها بر میزان قیمت تشخیص ترکیدگی لوله اضافه می نماید. ممکن است این‌کارهای جانبی را تشخیص ‌کار خود انجام دهد. و یا اینکه از یک لوله کش ساختمان جهت تعمیرات لوله کشی ساختمان کمک بگیرد. تا محل ترکیدگی لوله را تعمیر کند. و یا اینکه تشخیص‌کار صرفاً محل ترکی دیگی لوله را پیدا می‌کند. و پس از نشتیابی ، خودتان باید برای تعمیر آن اقدام نماییدو یک لوله کش ساختمان جهت تعمیرات پیدا کنید.

تأثیر نحوه تعمیر لوله ترک ‌خورده بر اجرت تشخیص ترکیدگی لوله

بعد از اینکه دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله آب محل دقیق نشتی آب را مشخص نمود، تعمیر آن نیز شروع می‌شود. با توجه به‌ اندازه ترکیدگی لوله، هم می‌توان آن را تو کار تعمیر کرد. هم می‌توان جهت کاهش قیمت تشخیص ترکیدگی لوله ، قسمت لوله آسیب‌ دیده را رو کار لوله کشی انجام داد. البته در مواردی که قسمت لوله های آسیب‌دیده زیاد باشد.

نوع جنس لوله های اب

نوع سیستم لوله کشی ساختمان و عمق قرارگیری لوله ها

نوع سیستم لوله کشی ساختمان و عمق قرارگیری لوله ها بر میزان هزینه تشخیص ترکیدگی لوله تاثیر می گذارد. تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه فقط برای سیستم لوله کشی توکار کاربرد دارد. چون ممکن است نشتی آب دقیق از محل ترکیدگی لوله آب ظاهر نشده باشد. به همین دلیل تشخیص نشتی لوله آب باید با دستگاه نشت یاب آب و توسط فرد ماهر و کار آزموده انجام بشود. دستگاه نشت یاب آب تصویری و یا دیجیتال، کار تشخیص ترکیدگی را آسان‌تر کرده است. اما بدون مهارت فرد تشخیص‌کار، ممکن است دستگاه نشت یاب تصویری هم دچار خطا شود. و هزینه یا دستمزد تشخیص ترکیدگی لوله را افزایش دهد. چون تا فرد تشخیص‌کار تجربه خود را بکار نگیرد، احتمال خطا افزایش می‌یابد.

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله در رفع ترکیدگی لوله بدون کندن

وقتی از امکان رفع نم و رطوبت با دستگاه صحبت می نماییم، رفع ترکیدگی لوله بدون کندن پیش می‌آید. برای رفع ترکیدگی لوله بدون کندن ساختمان، از فناوری نانو استفاده می‌شود. البته این روش برای ترکیدگی لوله جزئی می‌تواند مؤثر باشد. و همچنین یک روشی است که در کوتاه مدت جوابگو خواهد بود و در بلندمدت ممکن است دوباره نشت اب پیش بیایید. اما مواد نانو مورد استفاده بر کل قیمت تشخیص ترکیدگی لوله موثر است.

قیمت‌های تشخیص ترکیدگی لوله با تخریب :

بعد از تخریب دیوارها هزینه‌های زیادی برای بنایی ساختمان وجود دارد که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند.

  • سیمان کاری
  • کاشی کاری
  • گچ کاری
  • نقاشی ساختمان و یا نصب مجدد کاغذ دیواری

اما استفاده از دستگاه دردسرهای روش‌های سنتی و هزینه‌های جانبی ترمیم برای تخریب‌های بیش‌ازحد را دیگر نخواهید داشت. در پایان: باید بگوییم که با توجه به پیشرفت‌های اخیر در ابزارآلات فنی، روش‌های سنتی و قدیمی برای پیدا کردن جایگاه ترکیدگی لوله منسوخ شده است. امروزه برای شناسایی محل نشت و هزینه تشخیص ترکیدگی لوله به طور مرسوم از دستگاه‌های پیشرفته بهره می‌گیرند که علاوه بر مزیت‌ صرف وقت کمتر، انجام مراحل ترمیم لوله‌ها را راحت‌تر و سریع‌تر خواهد کرد.