خدمات فنی مهارت 09191913013 - 86083866

انجام کلیه کارهای تاسیساتی و کلیه خدمات لوله کشی اعم از نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و تعمیر تاسیسات ساختمان

روش های تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

روش های تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله در تهران توسط گروه فنی تاسیساتی مهارت که آماده ارائه خدمات شبانه روزی، فوری، ارزان و با ضمانت می باشد. اصلی ترین و مهمترین مرحله کار در رفع نم و رطوبت دیوارها، سقف ها و ... ، تشخیص دادن علت ایجاد این رطوبتها و البته یافتن محل دقیق آن است که تشخیص این ترکیدگی لوله با دستگاه های دیجیتالی دقیق و مهارت فردی کارشناسان شرکت مهارت این کار را به نحوه احسنت برای شما انجام خواهند داد. بعد از تشخیص علت ترکیدگی لوله و تشخیص محل ترکیدگی لوله نوبت به برآورد هزینه کنده کاری و تعمیرات ترکیدگی لوله ها و رفع نم و رطوبت دیوار ها و سطوح دیگر و بازسازی مجدد محل تخریب شده می رسد. کارشناسان ما تمامی کار های لازم را برایتان انجام می دهند و در همه این کار ها مهارت فنی کافی و لازم را دارند.

امروز به کمک فنی آوری های روز، دستگاه های تشخیص ترکیدگی لوله ها، تشخیص و رفع نم و رطوبت با دستگاه های مخصوص کار را برای ما آسانتر کرده البته به کمک متخصصان و کارشناسان مربوط آن . در روش های قدیمی باید چندی نقطه از اطراف محل مرطوب کنده و یا تخریب می شد که هم بسیار پر هزینه بود و هم محل زندگی را بر هم می زد ولی امروز ما از دستگاه های دیجیتال با قدرت تشخیص بالا استفاده می کنیم که بسیار دقیق و اصولی می باشد و با دقت خاصی محل و علت نم و رطوبت را نشان می دهد.

تشخیص ترکیدگی لوله با کنتور اب

استفاده از کنتور آب برای تشخیص ترکیدگی لوله

استفاده از کنتور آب برای تشخیص ترکیدگی لوله و یا نشتی لوله که گاهی به صورت جزئی رخ می دهند و همین امر باعث می شود تا علائم ظاهری دیرتر پدیدار بشوند. اگر مشکوک به ترکیدگی آب هستید می توانید برای مطمئن شدن از کنتورهای آب استفاده کنید. به این صورت که ابتدا تمامی شیرهای آب را ببندید و از خاموش بودن لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباس شویی یا ماشین ظرفشویی که از آب استفاده می کنند مطمئن شوید. سپس شماره روی کنتور را یادداشت کرده و بعد از مدت یک دقیقا مجددا شماره یادداشت شده را با شماره فعلی مقایسه کنید. اگر تغییری حاصل شده بود احتمال ترکیدگی و نشتی لوله نیز زیاد می شود.

علائم ظاهری ترکیدگی یا نشت لوله

علائم ترکیدگی لوله برخی مواقع به صورت ظاهری خود را نشان می دهند. متداول ترین این علائم خیس شدن سطوح مختلف مانند کف و یا دیوارها می باشد. لوله های کار شده در دیوار و کف ساختمان در صورت نشتی یا ترکیدگی باعث بوجود آمدن نم و رطوبت آن سطح می شود. بوجود آمدن نم و رطوبت معمولا خود را با تغییر رنگ قسمتی از سطح نشان می دهد و گاها با ترک خوردن، بادکردن، ریختگی بخشی از آن نیز می توان پی به نم دار شدن دیوار یا کف برد. با مشاهده این علائم و لمس آن می توان به مقدار نم موجود در سطح نیز پی برد. لوله هایی که در کف ساختمان کار گذاشته می شوند در صورت نشتی یا ترکیدگی باعث خیسی کف و لق شدن کفپوش ها می شوند. حتی امکان دارد آب به سقف طبقه پایین نیز نفوذ کند و باعث چکه کردن آب، نم دار شدن سقف و یا ریختگی سقف نیز بشوند. توجه داشته باشید که گاهی صدای چکه یا شره آب نیز می تواند یکی از علائم ظاهری باشد. برای این منظور خانه را در سکوت کامل قرار دهید و از بسته شدن تمامی شیرهای آب مطمئن شوید و گوش کنید اگر صدای چکه آب شنیدید احتمال نشتی یا ترکیدگی لوله آب میرود.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه چگونه انجام  می شود؟

دستگاه های مخصوص تشخیص ترکیدگی لوله ، با استفاده از گیرنده های خود که روی سطح زمین قرار می گیرند، این دستگاه صدای حاصل از ترکیدگی لوله را تشخیص می دهد و به کارشناسان کمک می کنند تا تعمیرات لازم را بدون تخریب انجام بدهند. تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه کار را بسیار آسانی می باشد به شرطی که توسط متخصصان حرفه ای این امر انجام بشود.

تشخیص ترکیدگی لوله با دوربین حرارتی

تشخیص ترکیدگی لوله با دوربین حرارتی

دوربین حرارتی یکی از متداول ترین دستگاه ها برای تشخیص ترکیدگی لوله می باشد. دوربین حرارتی با دارا بودن فیلترهای حرارتی مختلف می تواند نشتی یا ترکیدگی لوله های آب در مکان های مختلف مانند موتورخانه، دیوار و ... را حتی از پشت دیوار یا کف تشخیص دهد.

بهترین کار جهت تشخیص ترکیدگی و تعویض لوله چیست؟

همیشه از قدیم گفتند "کار را به کاردان بسپارید". با مشاهده علائم ترکیدگی لوله ابتدا فلکه اصلی آب را بسته و سپس با کارشناسان مجرب شرکت مهارت تماس بگیرید. این کارشناسان با تجربه توسط دستگاه های مجهزی که دارند می توانند محل دقیق ترکیدگی لوله را تشخیص داده و با تخریب اندک و جزئی اقدام به رفع این مشکل کنند. این کار علاوه بر تخریب کمتر نیز هزینه بسیار پایین تری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

جهت ارتباط با متخصصین شرکت مهارت با شماره  09191913013 تماس بگیرید.